Nieco ponad dwa tygodnie temu, 3ciego lutego 2019 roku minęły 3 lata od premiery American Truck Simulator. Z tego właśnie tytułu, SCS Software przygotowało specjalny Video Stream, wprost z siedziby studia.
Przy tej okazji studio zdradziło sporo informacji o przyszłych planach związanych z tą grą.
- DLC Waszyngton będzie miało swoją premierę wcześniej niż większość graczy się spodziewa. Powinniśmy więc zobaczyć ten stan przed listopadem. Kto wie – może premiera będzie latem?
- Urywki pokazujące gameplay z Waszyngtonu możecie zobaczyć TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ
- Równolegle do Waszyngtonu, trwają prace nad kolejnym stanem. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, on także zostanie wydany w tym roku!
- Ciężarówka International Lonestar jest na dobrej drodze do dołączenia do stajni ATS jako 6ty licencjonowany truck
Dokładna data premiery ciężarówki nie jest jeszcze określona.
- Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to obok Internationala uda się w tym roku wydać jeszcze jedną licencjonowaną ciężarówkę.
- Rozważane jest wprowadzenie bardzo specyficznych ładunków takich jak na przykład elemmenty rakiet.
- SCS Software ma nadzieję zabrać się za retusz Kaliforni i Nevady. Pierwsze przejawy tego widzieliśmy w aktualizacji 1.34.
- Zestaw tras dla dodatku Special Transport będzie się jeszcze rozrastał
- SCS Software podpisało licencję z jednym z amerykańskich producentów naczep. Zespół kilku pracowników przygotowuje ich modele. W pozytywnym scenariuszu, paczka tych naczep będzie wydana jeszcze w tym roku.
- Na 2019 rok nie są planowane żadne DLC z częściami tuningowymi do ATS.
- W najbliższym czasie w ATS pojawi się większy zestaw ładunków – związany m.in z naczepami kłonicowymi i do przewozu bydła.
- Aktualizacja 1.35 planowana jest na późną wiosnę i w porównaniu do 1.34 ma być na prawdę obfita w miłe graczom nowości! Ta aktualizacja będzie też pierwszym krokiem w migracji w kierunku DX11! This update will also be the first stage towards the transition to DX11. Oznacza to możliwość zrezygnowania z dużej ilości nie wspieranego już kodu, co natomiast stanowi krok w kierunku DX12, Vulcana oraz wersji konsolowych gry.
Jeżeli macie kilka wolnych godzin, zapraszamy do obejrzenia całości streamu!