Jak dotąd pojawiło się zaledwie kilka filmików, prezentujących grę American Truck Simulator. Będziemy je publikować na tej stronie sukcesywnie.

1. Trailer gry przygotowany na potrzeby targów Gamescom 2015

Trailer ten został zaprezentowany w czasie targów Gamescom 2015, które odbyły się w sierpniu w Kolonii. Przedstawia on więc nieco nieaktualny obraz gry. Możecie być pewni, od tego czasu gra pozytywnie ewoluowała, wzbogacając się o kilka interesujących funkcjonalności! 🙂


2. Godzinny gameplay ze stycznia 2015r.

Hohoho! Stare, ale jare! Powyższy, prawie godzinny gameplay został nakręcony przez pracowników studia w styczniu 2015 roku, i pochodzi z roboczej wersji alpha 0.1.60. Film jest więc jeszcze starszy aniżeli prezentacja z targów Gamescom. Jeżeli po obejrzeniu tego wideo macie jakieś wątpliwości, to zapewne, wkrótce będzie w stanie je rozwiać. Kto wie, może Wujek Bohun będzie miał okazję uchylić wam rąbka tajemnicy jeszcze przed dniem premiery  🙂


3. Anglojęzyczny film dotyczący ATS z wizyty DaSquirrelNuts w siedzibie SCS Software.

Brytyjski YouTuber- DaSquirrelNuts, odwiedził w styczniu 2015 roku studio SCS Software. Przy tej okazji nakręcił wiele minut materiałów, w tym kwadrans o ATS. Jako że materiał jest w języku angielskim, poniższej wypisaliśmy najważniejsze fakty przedstawione w filmiku (według kolejności wystąpienia w filmie):

  • Praktycznie wszystkie tzw. assety (modele, tekstury, animacje itp.) zostały stworzone na potrzeby ATS od zera. Zaledwie ułamek z nich stanowią te użyte już w poprzednich tytułach studia,
  • Wzdłuż dróg znajdują się stacje kontroli wagi,
  • Gra będzie zawierała tylko i wyłącznie licencjonowane ciężarówki,
  • Twórcy pragną zapewnić graczom w dniu premiery wystarczającą liczbę godzin rozgrywki i wydawać kolejne stany w takim tempie, by gracze się grą nie znudzili,
  • W przyszłości planowane jest rozszerzanie mapy poza obszary USA (Meksyk i Kanada),
  • Prędkość wydawania kolejnych dodatków będzie zależała od sukcesu gry – jeżeli pierwsza wersja będzie sukcesem, studio będzie w stanie powiększyć zespół i przyspieszyć prace,
  • W dniu premiery, gra będzie zawierała jedynie Kalifornię. Twórcy chcą mieć w tym czasie praktycznie gotowy kolejny stan,
  • Produkcja gry zaczyna się od zachodu USA. Istnieje jednak szansa (pomysł), że niektóre stany mogą zostać wydane szybciej „niż wskazywałaby na to geografia”, zanim powstaną stany „łączące je” z już istniejącą mapę. Byłyby to więc stany niepołączone z już istniejącymi. Takie stany mogłyby powstać gdyby sposób rozgrywki był w stanie „usprawiedliwić” i „ogarnąć” problem tych „dziur” a więc i teleportacji,
  • Pokazanie miasta Las Vegas w nocnej scenerii. Ciężarówkami przejedziemy o włos od Las Vegas Strip – słynnej ulicy kasyn,
  • Gra będzie zawierała znacznie więcej typów fabryk i firm. Siedziby firm nie będą uniwersalnymi budowlami dla wszystkich typów przesyłek. Spotkamy bardzo wyspecjalizowane budynki jak rafineria,
  • Miasta będą się znacznie różnić od tych, które znacie z ETS2. Nie będzie to zestaw trzech ulic skopiowany do wszystkich miast :),

4. Wywiad z szefem SCS Software z targów Poznań Game Arena – z polskimi napisami.

W październiku SCS Software odwiedziło targi PGA 2015! Zapraszamy do obejrzenia wywiadu, który przeprowadził z ich szefem Moskitgp. W opcjach filmu możecie włączyć polskie napisy. W wywiadzie poznacie najważniejsze informacje o ATS a także o planach SCS Software na 2016 i 2017 rok.


Więcej wideo wkrótce!

Kup DLC Nowy Meksyk!


ATS – dodatek Nowy Meksyk
39.99 zł
Promocja:36.99 zł
Kup ATS

Grę możecie zamówić m.in w naszym sklepie ŚwiatSymulatorów.pl

Nasz Facebook!