Wielu z Was zadaje sobie pytanie: Jak postępują prace nad dodatkiem Arizona?! Dlaczego nie miał on jeszcze swojej premiery? Pora odpowiedzieć na te pytania.

Autorzy i wydawcy gry przyjęli nieco pokrętną taktykę. Jeszcze przed premierą ATSa zagwarantowali oni wszystkim posiadaczom oryginalnej kopii gry, otrzymanie Arizony w formie darmowego prezentu, gdy tylko będzie ona miała swoją premierę. Niektórzy gracze błędnie wnioskowali, że Arizona oznacza to premierę Arizony w dniu premiery samego American Truck Simulatora, a więc 3 lutego 2016. Nic bardziej mylnego!

    

SCS Software nigdy nie podało konkretnej daty premiery Arizony. Jak pokazuje doświadczenie, często używane przez SCS określenie “soon” (wkrótce) może w ich przypadku przyjmować wartości od kilku dni, nawet do kilku miesięcy. Czemu więc minęły 3 miesiące od premiery ATSa a Arizony dalej nie ma? Jak zapewne większość z Was już zauważyła, studio nigdy nie kieruje się terminami, lecz jakością. Dotyczy to także i tworzonych map.

    

Z każdym nowym obszarem studio idzie w kierunku poprawy jakości czy dokładności, a nie w kierunku coraz szybszego dostarczania kolejnych terenów przy porównywalnej jakości. Z jednej strony to dobrze, z drugiej może wywoływać frustrację u graczy. Jak pokazała nasza wczorajsza “mini sonda” na Facebooku, przyklaskujecie temu rozwiązaniu! Wspomniana zasada ma ma swoje zastosowanie także w przypadku Arizony. W czasie finalizacji prac przy ATS oraz już  po premierze gry, SCS pracowało nad nowym, tzw. modułowym systemem tworzenia map.

    

Arizona jako pierwszy stan jest budowana właśnie w tej technologii. Ma ona pozwolić na jeszcze większą dowolność i elastyczność przy tworzeniu map na potrzeby gry. Dzięki temu będziemy mieli szansę na bardziej realne krajobrazy, a przede wszystkim na bardziej złożone, skomplikowane, wielopoziomowe skrzyżowania! Nowa technologia zostanie oczywiście udostępniona w edytorze map i będą mogli z niej korzystać modderzy.

    

Skrzyżowania w Arizonie będą więc mogły, znacznie lepiej niż dotychczas, odzwierciedlać rzeczywiste. Rozszerzona została biblioteka dostępnych segmentów dróg. Wreszcie zobaczymy drogi z wydzielonymi pasami zjazdowymi w lewo, a oddzielna faza sygnalizacji świetlnej stanie się już normą. Na potrzeby tylko i wyłącznie tego jednego stanu powstało kilkadziesiąt kompletnie nowych obiektów. Wśród nich, obok tak oczywistych jak budynki, znajdą się nawet charakterystyczne tamy oraz… podpory wiaduktów!

    

Jeżeli nas wzrok nie myli, na obrazkach znajdziemy także nowe pojazdy ruchu ulicznego! Jak się więc okazuje, praca przy Arizonie to nie tylko zwykła, “map makerska” dłubanina. To ogrom pracy potrzebnej i  koniecznej do wykonania, a niekoniecznie tak łatwo zauważalnej dla statystycznego gracza.

    

Jak widać Arizona sprawia wrażenie prawie skończonej. Możecie podziwiać gotowe skrzyżowania jak i powszechnie znany Wielki Kanion, w okolice którego zapewne nie raz pojedziecie! Pozostaje więc dokończenie prac deweloperskich, zamknięte testy, a potem otwarta beta i premiera stanu. Głęboko liczymy że otwarte testy zaczną się w ciągu najbliższego miesiąca.

    

Kup DLC OREGON!


ATS – dodatek OREGON
39.99 zł
Promocja:36.99 zł
Kup ATS

Grę możecie zamówić m.in w naszym sklepie ŚwiatSymulatorów.pl

w cenie: 51,99zł

Nasz Facebook!